John♥

Imorse, halv 7 krama jag om mitt hjärta för sista gången på 3 veckor.
Fyyybövelen vad jag kommer sakna honom.
Är riktigt synd om mig nu, vet inte hur jag ska överleva? haha nerå det kommer säkert gå bra detta. Klara ju mig utan honom innan vi träffades för över 2 år sedan. höhö
(lipa som en liten bebis imorse i hans armar men det låtsas vi inte om nu..)
Jag är en tös som reder sig själv! 
Tur att jag har en sån snäll svärmor som sa att jag är välkommen hem och äta och sova över närsomhelst ändå! hon är allt bra snäll hon :')

Nu ska jag typ ta tag i mitt ungkarlsliv här, vill ni göra något busigt nu är jag är bf-fri.
call me! hihihihih

ah fast ne ska nog gräva ner mig nu, tills den 10;e februari typ, hejjs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback