heeeeeej

Hejsan hej! tänkte berätta om min helg.. men är så jävla trött, har sovit ca 5 timmar sammanlagt denna helg så nu blir de till att sova faktiskt! Får se om jag hinner skriva imorgon för är väldigt upptagen då,men nån dag ska jag väl ha tid.

prata iallafall med min älskling i telefon första gången idag på över en vecka, åh då brast det<3 Har lyckats “tänka på annat” och kännt mig stark hela veckan nu men när jag hörde hans röst så kunde jag inte hålla mig längre. saknar han så! men nu är det mindre än 2 veckor kvar, och har lika mycket att göra denna vecka som jag hade förra så hoppas den här går lika fort. Sen om exakt en veckan är de bara 4 dagar tills vi ses igen. För fredagen den 10;e februari ska jag stå utanför volvo kl 9 och bara vänta på att bussen rullar in. sen ska jag pussa ihjäl han, och kommer säkert lipa igen då precis som när jag släppte av honom, fast denna gång av lycka :’) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback