fuck

skola imorgon,(idag), försöker vända tillbaka dygnet.. går åt helvete
haha asså, får nog dyngna.
bara det att de är 150-dagars imorgon/ikväll så kan ju liksom inte lägga mig tidigt då heller..
shit alltså, och har inte tid att lägga mig en stund efter skolan heller.
aja shithesame, allt löser sig. om inte annat lär jag sova jävligt gött efter utgången
lite full,astrött och brevid min älskling. kan ju inte bli bättre.
ska tydligen ha läst ut en bok i svenskan till idag med,grejjen är bara den att jag skulle hitta en innan lovet.
fast sen kom det ju ah ett lov så hade ju annat för mig och har tänkt att ja tar det när jag får tid.
vilket jag tydligen inte haft.
har ju suttit på max några nätter,sovit på dagarna, strögat, firat jul, vart fyllechaffis, firat in de nya året, härjat osv
när skulle jag läst boken liksom? om jag nu hade hittat en innan lovet vill säga,pfft.
Ahja nog om det. nu åkte tidningen ner genom brevlådan (höll på att skita ner mig)
så det kanske var ett tecken på att man borde sova..
ska la iaf försöka,natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback