Fredag

Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag, sen gå upp till barnen en stund.
efter det blir det väl att åka till mina brudar!
Vi ska tydligen va rebeller ikväll. ah får la se hur det går.
är förövrigt jäääävligt sugen på att tatuera mig nu, har dock inte bestämmt vad än.

Vill ha en text, men kan inte bestämma mig vart elr exakt vad det ska stå. fanfanfan
och vill ju ha ett ankare med, ett litet på handleden. Är ganska säker på den.
Vill ha någon text på armen, och i nacken. Tror jag vill ha rosor med, men det känns så vanligt?
Och vet heller inte om jag vill ha svart/gråa då elr röda.. ja ni hör. jag ska nog tänka igenom allting lite mer.

Sista helgen utan min älskling också, känns underbart! (att det är så kort tid kvar alltså) det är mindre än en vecka tills vi ses♥ yäääääääääääy! nästa vecka blir det slutspurten på min suprise till honom. Känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback