Trött

Fiiisnalen vad trött jag är, somna förut vid 6 och sov till typ halv 9. bra ina,bra. Tur att jag är ledig imorgon så jag inte behöver lägga mig i tid, för tror inte jag kommer kunna somna än på ett tag..

När jag kom hem ifrån skolan förut så möttes jag upp av mitt egna dagis, (mina 3 brorsbarn på 5 & 2 år och 6 månader) så det var ju inte bara att lägga sig och vila utan det var fullrulle direkt.
Efter lite kurragömma,datten,tystaleken osv gick vi upp till dom och jag var barnvakt. (kan bero på min trötthet)
Sedan när deras efterlängtade föräldrar kom hem gick jag ner och ja, somna. 

Men får la passa på att vila lite idag för imorgon ska jag fixafixa. Planen är la:
1) Göra sek iordning
2) Gå och handla mat
3) Städa hemma
4) Ta emot lilla hunden på sisådär 50 kg
5) Duscha o fixa mig
6) Laga mat till min älskling och mig
7) Gå ut med hunden nångång därimellan
8) Göra svenska o religonläxorna nångång därimellan
9) Åka med mitt hjärta hem till honom och bara se film och sova.


Juste färga håret brunt igår med, har inte orkat ta en bild så ni får nöja er med en "gammal"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback