fraajdäääjj

Äntligen fredag, åh som jag längtat. typ.
Snart ska jag iallafall köra till jula och kolla en sväng , sen ska jag köra till biltema för att köpa stuff till bilen.
Efter det ska jag hämta hjärtat och martin när dom slutat skolan. Sen ska jag köra hem till byn.
OCH självklart ska pappa med hela dagen, för jag är fortfarande 17 och har ju inget körkort.
Men det är la inget fel på farsan så han kan la få hänga med då och dunka plåt i röda faran.

Imorgon blir det iallafall skövde med mitt tard, för vi ska till den STORA shoppinghelgen. förstår ni hur mycket jag fick tjata/fjäska/massera på min man för att han skulle hänga med sin lilla söta flickvän på den elr...heheeh

Kvällen imorgon ska jag iallafall spendera med ankan, ska bli kul!! men vi hörs

-jag och ankan en annan kväll, lite onykter kväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback