touch telefon

Har fått en touch telefon av pappa, han köpte den för en månad sen men har redan lessnat så jag fick den.. hmm fattar inget och har redan lessnat jag med..
haha sånt här är inget för mig känner jag,men får la sitta och hålla på lite med den
så lär väl även jag mig hur tekniken funkar nu för tiden.
sitter la mest nu och längtar efter min älskling, men som tur är kommer han ikväll.
För ska ju ha kalas. Så mina bröder kommer också hem!♥
Laddar la ganska mycket inför imorgon med, pardey liksom.

Nu ska jag typ duscha i en evighet elr bada.fryser snart ihjäl.
vart är min pläd,fryser knäna av mig.
Får nog bli en dusch, har aldrig tålamodet att bada, är såjävlatråkigt..

nåt för dig sandra? ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

åååh, ja! :GGGGG

2011-10-30 @ 23:12:52
URL: http://sandrakruse.tk
Postat av: Ina

tänkte la det bryyden,haha=)

2011-10-31 @ 09:39:40
URL: http://inaatterlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback