Oktober

Äntligen oktober! som jag fucking väntat! Denna månad händer det mesta kan jag lova.
1. Jag och älsklingen har 1,5 år tillsammans den 12;e. kan inte fatta det, helt sjukt. och åhh vad jag älskar den grabben, är lika kär än! ♥ 
2. Jag fyller 18!!!!!
3. Jag får mitt körkort!!
4. Jag ska ut på krogen!
5. Höstlovet kommmmmmmer! ünderbart!

Ja det var la de största som kommer hända tror jag.

Kan berätta lite om helgen innan jag somnar merååå.
Fredagkväll hade jag mys med mitt hjärta.
Lördagdag shoppa vi, Köpte jeans och en skjorta. dock är jag så jävla avundsjuk på älsklingens nya de palma hood! Synd att karln är 20 cm längre än mig ibland alltså.annars hade jag lånat den =)=)
Sedan drog jag till ankan och pajken åkte till fest. Käka pizza i skövde och var fyllechaffis åt mitt lilla fyllo från förfesten till krogen♥
På natten hämta svärmor upp mig och så hämta vi johnjohn. Så idag har det varit lugnt.
Burit lite grejjs i garaget och slappat till max i byn där jag hör hemma!

Nu, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback