fredag då

Kunde lika gärna varit typ söndag för ska typ sitta hemma? idag ändå.(inte för att det verkar vara någon som bryr sig men ändå) för alla andra skiter i mig och blir bästis med krogen istället..
kulKULkul... Att vara 17 och tjej. hade jag varit 18 och kille hade jag fått gå med men ja nu är ju jag inte det =) skiter i proven idag med,skiter i allt idag. dagen har inte börjat så jävla bra om man säger så. allt är bara kass..
men ska la inte ta ut det på bloggen att mitt liv suger liksom. vill ha ett jobb med, och massa pengar som jag kan slösa på smink,kläder,skor,wundisar och massa onödigt skit. men nu har jag inget jobb.
Blöö alla vill ha 18åringar med körkort, inte dom som är typ 17,5 .ska söka jobb sen när jag är 18,det är något jag bestämmt mig för. pisspåallt! men hej vi hörs la när jag är på bättre humör och känner mig lite älskad. typ.

Grå grå dag världens bästa låt just nu, ha vad deppigt *cutcut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback