a w e s o m e

Helgen har varit wunderbar!
I fredags bowla jag med hjärtat och hans familj, kom 2;a!! Kändes rittit gött och vinna över J. hehe
Sen i lördags tona jag lillebilen,gick spökvandring, käka hemmagjord pizza och hade mys!
Och imorse åkte jag till mamma o pappa för J åkte till jobbet. 

Veckan ser också ut att bli lika bra som helgen.
Hade tänkt att hinna med att fixa klart bilen tills jag får mitt körkort (nästa måndag den 31;e!!!!), tona farsans bil, ha lite tid med min efterlängtade Elin som vart i stockholm 1 vecka, hänga lite med katto. det ska la inte va nått.

Ska även ha 4 dagars ADRkurs i skolan, sååå freakinnn kul.  elr inte liksommm.

Sedan nästa helg kommer nog med bli awesome. Ha kalas på fredag, lite på lördag, sedan förfest och utgång på lördagkväll!! säger bara 18jävlaår. Måå som man förtjänar på söndag och sedan KÖRKORT på måndag.
detärsåjävlaunderbartsånifattarinte!

Köraköraköra på måndag, sedan hem på kalas till bror min. sedan ah typ köraköraköra. passar ju inte bättre med ett lov där menar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback