workwork

söker jobb,behöver ett nu.
fanfanfan man överlever liksom inte på 1050 varje månad.
arjietrho blir så arg..haha

Ahjaaaa idag så har det inte hänt så mycket, backa med släpet i skolan idag.
och nu sitter det som fan! så jävla sköntttt.
sen somna jag när jag kom hem och sov i typ 2 timmar.
men vad gör det, har ju liksom studiedag imorgon=)

Ringde J nyss, och han var nyss på ett möte om Gent.
fattar ni, han ska åka i väg i 3 JÄVLA VECKOR och jobba.
kommer dö.
elr iallafall sakna ihjäl mig efter honom♥
men det är i februari så det är ju inte riktigt än som tur är..

Igår så handla jag lite åt farmor och åkte ut med det,gick ut med hunden, städa huset och elda i pannan.
så underbar kan jag vara ibland.
efter det åkte jag och J och köpte skjorta till honom, sen hem till byn och hade mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback