shoppinghelg

ah, som sagt. har shoppat litt denna helg.
Köpte ett par skor i fredags, är så jävla kräsen när det kommer till skor.
Förr tyckte jag typ allt var snyggt. Nu hitta jag typ 2 par som jag skulle kunna tänka mig köpa i typ 5 olika affärer.
Men tillslut så blev det ett par. Köpte även en huvtröja och en stickad tröja på carlings<3
Och idag var jag med elin i skövde och då blev det yttligare en stickad tröja och ett linne på carlings.
kan inget annat än att älska den affär'n!
Pics kan jag fixa en dag kanske.. en sa ju orka och.

Prata nyss med J telefon så nu kan jag somna i lugnt o ro.
åh vad jag älskar den människan.
Han är verkligen den bästaste jag vet.

Något sugen på att boka tid snart med. blablabla måste ta tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback