Veckan

Hejsan! Blev inte så mycket shopping igår tyvärr men hittade ett armband och typ en kofta.
Har inte tagit bilder men hitta armbandet på hemsidan så lägger ut den bilden.
då kan jag ta mig tid att berätta om min vecka.

måndag;
då gjorde jag inte så mycket, titta på film och bara tog det lugnt (rätt skönt endå)
tisdag; så åkte jag till Skövde och köpte lite små saker bl.a. smink. Sen plockade Anton upp mig i racersaaben, och efter det hämta vi upp 3 grabbar från volvo (skulle inte varit fel om vi hämtat ut 3 bilar från volvo istället men nöjer mig gott och väl med killarna)
Sedan drog vi till Axvall city och kvällen slutade med att jag sov hos älsklingen.
onsdag; Så åkte jag till skolan, sedan hem→duschen→springa till bussen→missa busshelvetet endå→gick till ica och köpte fika→tog nästa buss→framme i Axvall.
Väl i Axvall gick jag hem till Simme och färga håret på honom eftersom våran lillasyster inte är lika awesome som mig på att vara frisör. Sen blev det strög i racesaaben till Skara igen på kvällen.
torsdag; Filmmys med mig själv, mysmysmys.
fredag; Så vet ni visan. först skövde sen älsklingen.
Och idag har det inte hänt så mycket, kom hem för en stund sen och har käkat lite.
Ska snart hoppa in i duschen och sen får vi se vad som händer & fötter.

armbandet :)
Hörs kanske sen, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback