Hej!

Nu har jag tid för er, äntligen typ.
Efter jag gjort inlägget igår skriver min älskling till mig att han,ankan & martin ska hämta upp mig så jag kan sova hos honom så jag fick hoppa in i duchen fort som sköen och sedan bli upphämtad.
fast först så kom pojkarna in med lite kladdkaka, gott! (lite ordning är det allt på dom).
Seeeen åkte vi iaf till byn och la oss. alltså jag och min pojk, inte dom andra 2.(hähä)

Och i morse/förmiddags skulle älsk till skolan och jag skulle till skara men vi (jag) försov mig så missa bussen till stan så fick åka med till skövde istället. Så passa ju självklart på att shoppa lite då, kan visa er imorgon om jag orkar, vill & kan liksom.
Sen hem→duscha→ta bussen tillbaka till skövde och käka pizza med grabbarna→sen hem och äntligen få krypa ner framför tv;n. men nu står klockan på 05:15 så nu fåre bli god natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback