Härliga måndag!

Men nja måndagar är väl inget att hurra för egentligen.
Fast det betyder att helgen är slut och att nästa helg snart är här!
AJA blogga inte igår för att sov i stort sett hela dagen, haha.
För precis efter jag skrev inlägget i lördags ringde min älskling och sa att han kunde hämta mig efter hans träning.
Så det blev att duscha och göra sig iordning och sedan bli upphämtad.
Senare på kvällen bestämde vi oss för att åka ut och ströga. Så Ankan hämta upp oss+simme så blev det fest i raggarsaaben!
Vi åkte först till skara→lidköping→skara→skövde→hem till lilla byn. och somna på direkten.
har tyvärr inga bilder men tur är nog det? haha.
så ja, var inte så "pigg" igår, sov halva dagen, käka lite, åkte ut en sväng, åkte tillbaka och sov mer.
sedan på kvällen åkte jag hem och somna igen. haha
var inte så bakis, utan mest trött. rätt gött.

peace! elr nåt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback