torsdagkväll

Bara för att jag sov förut är jag inte trött nu, bajs haha.
Hoppas jag blir trött snart, eftersom vi ska vara i kyrkan imorgon klockan 8 och ha avslutning.
Men yäyä, jag saknar min pojk,pengar och bruna ben.
Fast pojken min träffar jag la någongång i helgen och pengar börjar man tjäna på måndag för då börjar jobbet.
inget sommarlov än här inte! Tar la semester om sisådär 4 veckor. men nog om det. Bruna ben var det med ja, det hoppas jag löser sig snart med fint väder.
Jag kan la ta ett kort på min fina klänning imorgon med om jag kommer ihåg! ska försöka att bli trött nu iallafall. natt♥

Bild från cruisingen förra torsdagen, illnajs!
(den kanske ser lite cp ut med massa händer överallt men har liksom klippt bort lite folk..haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback