tja tja!

Söndagkväll.. fy fan va deprimerande.. Jobbet börjar imorgon igen klockan 7 och sen kommer jag inte få träffa elr kunna prata med min älskling förens på fredag. It sucks hard.

Så hoppas tiden går fort tills fredagkväll för då blir det mys!♥
Midsommar var iallafall grymt kul även fast vi inte var på kusten!! haha

För tillfället händer det inte så mycket på veckorna förut jobb,jobb & jobb.

Men det är bara 3 veckor kvar sen tar jag fan med 5 veckors semester innan skolan börjar!
Då kommer det förhoppningsvis bli massa sol,bad,lite krabbfiske på kusten,mys med älsklingen osv. Längtar!!

Men nu ska jag göra mackor tills imorgon, natt.

(Skulle ladda upp en bild ifrån midsommar med sidan fuckar så orkar inte nu,ni får den en annan dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback