Hejsan!

Ja då var det dagen före "doppardagen"..haha ne, men min pojk fyller år imorgon så ni vet.
Så imorgon blir det kalas och förhoppningsvis strög!

Yäyä iallafall,här hände väl inte så mycket ihelgen. Käka pizza igår med pajken och simon. det var mysigt.

Men nu ska jag fundera över vad jag ska ha på kalaset och sååååå.
Vi hörs imorgon tror jag , om jag hinner så att säga. Ska nog sola för måste få lite bränna på mina ben då jag ska ha en kort vit klänning och vara barbent på skolavslutningen. hejblekarebenmedvitklänning,hur kul är det liksom?
Och sen ska jag såklart slå in paketen, och ordna lite . Men ska väl försöka skriva lite.
Men ni får ha det bäst sålänge!

←Världens snyggaste jeansröv?haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback