Hej!

Hann inte blogga i tisdags tyvärr, För gick upp slog in paketen och duscha,gjorde mig iordning osv. Sedan sluta min grabb tidigare än väntat så han kom och hämta mig med 240;in♥

Och sen så ströga vi lite i stan eftersom han klara sitt körkort !!!!! Och sedan hem till honom för kalas och tårta, sedan ut och ströga hela kvällen igen. Så sov jag ju såklart hos honom eftersom vi båda var lediga igår.
Var i byn och i skövde hela dagen igår med så hann inte blogga då heller.

Men nu så, Idag då.. Försov mig såklart imorse, vakna lite efter 8 av att mamma gapa att jag var tvungen att gå upp..haha sedan fort till skolan, hade betygtjöt och sen spela vi grymma transportare minigolf. Gick ju sådär för mig men jag förlora inte iaf, haha. När jag kom hem tog jag en glass och sedan däcka jag i soffan och nu ska jag göra mig iordning för ska ta med Elise & Lily och titta på Elins skolavslutning. Hörs nog senare,häjj

Bästaste 240;in♥ och grabbarna grus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback