Hej igen, 75 år senare typ

ah, kan ju skylla lite på vädret faktiskt. Har ju försökt vara ute så mycket jag kunnat nu! soläään<3
Men ja, här händer det inte så mycket, är ganska hungrig,fast jag är också ganska lat så orkar inte gå och micra mig en päään-pizza..haha

Ahja today har jag iaf vart i skövde med min bryyyd! det var najs må jag säga :)

Ska även till skövde imorgon och kika på presenter till min pajk som fyller 18 om några dagar.
Synd bara att det är så svårt att hitta på va en ska köpa, hmm.
har ni ett förslag sig te! fast inte igenom bloggen för den läser han..right darling?
ska klura lite till nu och rulla ur sängen och ta mig ena macka tror jag! Vi hörs babes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback