h to tha o - hello

17 Juni, Student & skolavslutning!

Är pisstrött till ovanlighetens skull. Men iaf, Imorse hade jag min skolavslutning. svinkallt osv.
Tänkte ju ha min klänning och bara ben men det sket ju sig, så fick ta ett par tights med.
Efter det drog jag och Simon hem till mig och kika på film och vänta på att klockan skulle gå,haha!
För sedan åkte vi och hängde på våra kära vänner blommor & djur. Grattis igen!!

Sedan var jag även på min kusinsstudent och fira han lite, Grattis igen till dig med! Hoppas dagen blir grym!
Ikväll kanske jag ska ta några öl med Michan men don't knööw yet. Eller så tvingar jag Anton komma te stan när grabben jobbat klart!

Och glömde såklart ta ett kort imorse på mig & klänningen.
Men var så jävla trött att jag inte visste riktigt vad jag gjorde..
bajs att man aldrig kan sova på nätterna. Somna 2 och vakna 4? hallå vad är felet?
Lyckades dock somna om typ 2 timmar innan klockan ringde..

Men hörs la sen kanske, baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback