25 Juli

Hej på er!
Har inte uppdaterat så värst mycket.. Men har haft annat för mig.
Har bland annat myst med min älskling, vart med folk, varit på big power meet, festat, och bara njutit av sommarn och inte det så varma vädret.
Men ska nog ta tag i att skriva lite så ni har nåt att läsa :)
Tänkte ta lite kort på mina nya inköp jag gjorde idag, men orka inte det så ni kanske kan få se det imorgon ist.
Ska ju även till Göteborg och shoppa på torsdag, så då hoppas jag det blir något mer fint att visa.
På söndag iallafall drar jag till Rättvik med hjärtat och hans familj på semester, kommer bli najs.
Så ni kanske får bilder därifrån med :)

Letar bil med, svårt det där. Vet ju inte vad jag vill ha riktigt. Men det är ändå 96 dagar (95 om några minuter) tills jag fyller 18 så jag har ju lite tid att hitta något jag vill ha hoppas jag.

Men nu ska jag sova så jag orkar med jobbigt Elin som kommer hit imorgon, god natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback