all day all night

ärsåtröttpåminbiljustnu.
Skulle hämta Simon inatt, och så dog aset bara (bilen alltså)
var bara till att ringa farsan och så fick han bogsera hem mig.
men nog om den, det löser la sig.

är iallafall nästan klar med alla julklappar
Är ju bara mamma,pappa,mina 3 bröder,deras tjejer,5 brorsbarn,svärföräldrar och claes jag köpt till så.
Är mycker nöjd över att jag och hjärtat fixa alla dom på typ en dag!
men nu är det bara John kvar, och har inte en aning om vad jag ska köpa. fanfanfan
Tips någon? need it!

Idag blir det iallafall till att rensa garderoben,och köra (läs bogsera) bilen ut till garaget.
Sen ska jag laga mat till pappa,john och mig.
Och imorgon ska jag till jul på liseberg, ska bli mys.
På söndag anntar jag att det blir 240 mek men får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback